13 november

Kom hem från Sala för en liten stund sen.
Så nu sitter jag och kollat lite på tv.

Kvällen har vart lugn, igår var de däremot
tjejkväll hos hanna! kul var de, som alltid eller hur girls?
Natten var lite crazy!

Idag var jag i Sala och kollade lite med mamma och bror!
Sen kom Hanna och vi styrde bilen mot västerås
för att besöka Ica Maxi, för att hanna skulle köpa
en present åt Hilding, som fyller år i morgon!
Sen vart de donken!

Sen blev de stallet till min prins, och han var såklart
super som alltid! Blir ner till ridhuset och skutta lite i morgon
om pappa vill skjutsa ner mig! De är ju farsdag,
så han får ett paket, så är han nöjd;)
Annars så får han skjutsa ändå! Får fjäska lite!
Funkar alltid! =)

Mamma, Jelena & Carola åker till Ullared i morgon,
hoppas att hon kommer hem med massa fin till mig ;)

Lägga mig i sängen nu och kolla på någon bra film!

Hörs!

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0