5 November

Fredag idag, veckan har gått sjukt fort.
Idag vet jag inte vad jag ska göra,
åka till Marcus, Sara & William ikväll iallafall.
För Marcus fyller år idag, så Grattis
hoppas du får en bra dag! :)
Vart en skön sovmorgon i morse,
vaknade för en halvtimme sen!
Senare ska jag ut till stallet och mocka,
och se till min underbara pålle så han mår braaaa! ;)
I morgon är det pay&jump på ridskolan.
Blir att åka ner och stå på banan med Elin!
Sen på söndag är det hopp KM!
Sen på måndag är de skola igen..
känns inte så kul, men så är de!
Går iallafall bara två veckor,
sen är de praktik i fyra.
Kanske borde ta tag i och leta praktik plats?
Jaja, jag är alltid ute i sista sekunden, har bara vetat
att vi har praktik dom här veckorna
sen vi började skolan efter sommarlovet!
Sen är de bara skola i några dagar sen är de jullov!
Hösten har gått sjukt fort!
Nej nu ska jag ta och bädda, sen käka lite frulle!
Hörs!
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0