8 november

Skola idag då, gick faktiskt rätt så fort.
Svenska, idrott, pf och export&import,
fast export&importen så skulle vi börja på
ett nytt kapitel, så då fick vi ta hem och läsa några
sidor tills på torsdag, och sluta lite tidigare!
Skönt när det var första dagen efter lovet!

När jag kom hem så var jag hemma en timme kanske,
sen åkte jag till stallet och red ut!
Kolsvart vart de, och halt ute!
Men de gick bra! Kan ju inte gå annat med min
fin fina häst!

I morgon är de Svante träning som gäller,
även på onsdag! I morgon markarbete,
onsdag hoppning. Kul och se om Svante ser
någon skillnad från förra gången!
Han såg stor skillnad förra gången jag red sa
han iallafall! De är kul och höra när de går bra!
Får mera motivation! De är alltid bra!

I morgon går jag bara till 12.20 så en kort dag.
Sen ledig onsdag! Skönt!

Nu ikväll har jag och mamma vart på hoppmöte,
vart prat om tävlingarna 20-21 november!
Jobbar hela helgen, och tävlar söndag!

& nu blir det tvn med mamma sen sova skulle jag tro!

Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0