9 november

Kort dag i skolan, gick bara till tolv. Skönt!
Så Sara hämtade mig i skolan, vi åkte till picasso
beställde varsin kycklingsallad,
åkte hem till mig och käka sen böt jag om och så
skjutsade hon mig till stallet. Sara åkte till Sala och lämnade
William hos Mari, sen kom hon tillbaka och hjälpte mig!
Tack för hjälpen, de var guld värt!
Träningen gick suuuuuuper, jag, hästen & Svante
var nöjda! och de är ju toppen!
Hoppas att de går lika bra, om inte bättre i morrn!;)
Sen när träningen var klar så körde pappa mig till
stallet för mamma ville inte köra transporten för
det var inte de roligaste vädret direkt!
Fixade klart hästen och allt i stallet, pappa hjälpte mig
han börjar bli duktig han! :) 
Sen hem och käka, sen ner och titta när dom andra träna!
Hemma nu, och det har kommit mycket snö! över 2 decimeter nästan?!
Mysigt med snö ju! Blir ju lite ljusare ute, och de är positivt!
Orkar inte skriva nå mer! Får bli mer i morrn!
Hörs! 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0