börja bloggaaa!

Nu ska jag försöka blogga, se hur länge
de kommer funka.. Jag kan iallafall försöka!

Höstlov är de den här veckan.. men de är
ju redan torsdag, och det har bara flygit
förbi.. Skulle inte tacka nej till längre lov!
Idag var de upp med tuppen, eller ja kvart i 9,
för att rida ett dressyr pass för Maja klockan 10.
Det gick super, min prins är Bäst! :)
Så var hemma från stallet vid halv 12.. skönt!
Då vart de en dusch och chilla lite framför tvn. 
Sen så ringde Sara och fråga om jag ville hänga
med till Ikea, och de gjorde jag! Trevligt vare!
Men innan jag åkte fixade jag mig, och så kom
min kära vän Hanna på snabb besök;)
Kom hem för en liten stund sen. Nu blir de sängen 
och sova, eller kolla på film först, om jag inte somnar!
Får väl se om jag kommer ihåg och blogga i morgon..
Men de tror jag! Ska väl funka ett tag iallafall :)
Hörs!
/ Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0