24 maj

pluggat körkort, har jag gjort en del idag!
duktigt av mig.
har även bokat halkan, så nu är jag på g med körkortet!
--
vart hoppträning nu ikväll, och det gick galet bra!
förutom en sak.. :)
haha att jag ramlade av IGEN..
men det är ju sånt som händer ibland.
han hoppade iallafall hur fint och han var super idag,
känns bra inför nästa vecka.
då de är meeting!
--
i morgon blir det västerås och köpa en ny hjälm!
de är jag verkligen i behov i.
eller ja en ny tävlingshjälm! den andra ska jag ha när jag rider hemma.
skulle dock behöva en massa mera grejer, men det får man väl
ta nån annan gång, när man har pengar.
blir ju strömsholm nästa söndag också, kanske man hittar något kul där.
eller de gör man säkerligen, men lär flörta till mig lite pengar först.
--
nu blir det sängen, upp tidigt i morgon.
--
14.
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0