9 Februari

Jag är trött på och vara sjuk!
Har varit förkyld sen i söndags, sen kom febern i går morse
eller ja natten till igår!
Har fortfarande feber, och jag blir sjukt rastlös!
--
Har sovit i storsätt hela idag och igår!
Så då kanske man blir friskare lite snabbare.
Kan man ju hoppas iallafall!
--
Mamma var i stallet och fixade igår och idag! thaaanks!
--
I helgen blir det ridskolan, tävlingar där!
jobba båda dagarna. Men bara en klass!
Sen har jag stallet också!
--
Får se vad fredag och lördag kväll har att bjuda på!
--
Nu ska jag ta och softa lite! sen blir det nog lite tv..
--
saknar min vän ida också, har inte sätt dig på ett tag!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0