11 december

Dag 11 - Detta ångrar jag!
Jag ångrar mig över säkert rätt
många saker, om jag tänker efter..
Men de orkar jag inte just nu,
kommer ju inte ens på nått!
jag får ju hjärn släpp när jag
sitter här och ska försöka skriva
något, ibland bara bubblar det
ut grejer som jag kommer på och
skriva, men nu inget!
Men jag får tänka lite, så får jag
skriva något ikväll om något speciellt
jag ångrar.
Idag blir de att städa lite i rummet,
ser förjävligt ut! Men har inte
städat på ett tag och då blir de så..
Kläder överallt, fullt med grejer vid
datorn, ja katastrof typ!
Igår vart de ju mys med idol,
& Jay vann!! Yes!
Blir totton idag också, på eftermiddagen
skulle jag tro! Blir en sväng på åkern
idag, myys!
Sen maria ikväll?! De återstår och ser!
Hörs!
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0