22 december

2 dagar kvar till julafton!
hihiii, längtar ju!
De är riktigt jävla kallt ute!
Helt sjukt..
Var till sala en sväng med E. idag!
köpte de sista julklapparna! 

Sen vart de hem,var hemma i ungefär 20 min,
sen ut till stallet och mocka!
Sen hem och byta om sen direkt till
William som fyller 1 år!
Sen när jag kom hem satt jag mig vid
tvn och kollade på bonde söker fru
och morden i sandhamn!
Sen så körde jag ner och hämta oskar,
och martina körde hem henne.
Sen hem hit igen!
Jag är fan bäst på och köra!
Sen satte jag mig här!
falska vänner! finns de många av!
trött man blir!

Nej nu ska jag sova, ska sova ända till jag
vaknar i morrn! så ingen klocka som ringer!
Sköönt!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0