26 december

har inte haft något internet på ett tag,
eller de riktiga funkar fortfarande inte.
men jag var hem till mormor och morfar
och så fick jag låna morfars mobila! kanon!
tror de riktiga blir fixat i morgon.
julafton var perfekt, minst sagt!
var ju hemma hos sara och marcus.
var där från klockan 13-21,
sen åkte vi hem! Mysigt var de!
Jag fick:
4000 kronor
en sport bh
bh
trosor
strumpor
örhängen
en berlock till mitt armband!
en bok
ett linne
en topp
en tjocktröja
en klocka
ögonskugga
en hårborste
sen lite mera småsaker!
Tack alla:)
Sen i morgon eller någon dag i veckan
åker vi till västerås och shoppar!
Var in till Sala en sväng idag och gick
in på expert och köpte en ny tv!
Behövdes den andra var ju rätt så gammal!
Sen vart de en sväng förbi mormor och morfar!
Hem och åkte ut till stallet och red en sväng på
åkern, mysigt! mycket snö.
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0