30 november

redan sista november, helt sjukt va tiden går..
Snart nytt år! Kommer bli ett helt gaalet år!
Hoppas jag iallafall!!
Praktiken rullar på, skönt!
Stått lite i kassan idag.
Sen vart de tandläkaren idag också,
inga hål! de är ju toppen de.
Längtar lite till julafton, de är så mysigt.
Hoppas på många julklappar, jag bara älskar de!
De ska vara många paket, jag är som ett litet barn!
Haha, men de ska vara många paket på julen ju!
Tomte blir de i år också, myyysigt!
Var ju några år sedan vi hade de.
Eftersom jag, philip & oskar har blivit så stora!;)
Åh, va jag saknar kvällen före julafton när
man var liten. Philip var alltid här, tomten kom
med en godispåse, och vi var helt uppspelta och undrar
var tomten kom ifrån! Han gick alltid med en orange stav!
Vi klädde alltid julgranen, spelade bingo lotto, bakade
julgodis och längta till julafton!
Himla kallt har de blivit ute också, jätte kul och rida
när de är så här kallt? nej tack, de är de inte!
Rider på åkern och busar lite är typ de vi har gjort den här veckan,
och förra veckan! men han älskart!
Hoppning på lördag också tror jag, hur kommer de bli då?
då har han dock inte sätt ett hinder på två veckor,
han kommer bli lite halvt galen, but i like it!
Vart ju globen i fredags, jag mamma mari och mormor!
Kollade när sissela red finalen i agria cup! Hon var super duktig!
Men inte konstigt att hon är de?! vi är ju släkt;)
Köpte bara ett schabrak, som de broderade på. Frida på ena sidan,
och yellow ecstacy på andra! :) super!
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film!
Har varit dålig med uppdatering, ska bättra mig! haha!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0