16 Februari

6!
nu är börjar ju nästan nedräkningen!
--
Sitter här och lyssnar på musik, och känner att
jag borde egentligen plugga.. men har ingen
ork till de! så de får vänta ett tag till..
--
Klockan åtta så är det hoppträning,
taggad! Dessutom så är de bara bra folk som
ska träna också, de gör de ju super bra!
Hoppas att hästen sköter sig bara,
men de gör han nog. Hoppas jag!
Han är ju alltid bäst så är nog inga problem!
--
Min bästa ida hämtade mig i skolan idag också,
har ju inte sätt henne på ett tag, så de var
skönt och se och prata med henne! <3
--
Skolan rulla på, fick ju sluta 2 istället för halv 4.
--
Hörs!
/Frida  dream team! du&jag föralltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0