6 Februari

och så var den här helgen slut...
nu är det bara att vänta in nästa! 
--
i går så kom wighan hit vid 7, så då fixade
jag mig lite, sen vid lite efter 8, åkte vi till
Sala och hem till madde, som fyllde 19 :)
så vart party där, sen hottan!
men jennfier var ju sjuk så hon åkte hem vid elva.
och ida skulle ha hängt med men hon var också sjuk!
så nu sån tur som jag har så vaknade jag i morse,
eller ja på dagen, och jag har blivit förkyld!
--
men tack alla för en bra kväll igår!!
--
men kom i allafall hem vid tre i natt tror jag!
och då så gick jag och la mig på engång,
mådde inte sådär jättebra! haha!
men däremot så mådde jag bra i morse!
--
i fredags kväll så kom ida hit, sen styrde vi bizzan
mot fjärdhundra till wighan, sen mot enköping!
så en trevlig kväll med mina två pumor!
de satt fint de!
--
det var även hoppträning igår, och det gick
inget vidare bra första kvarten, sen gick
det kalas bra!
och idag vart det ner till ridhuset igen,
och trimma lite dressyr och fin var han!
--
nu ikväll har jag vart hos ida en stund!
har inte sätt henne sen i fredags så de var på tiden! 
då vart det mycket prat och solsidan! det gillas!
--
nu blir det snart sängen, skola i morgon..
--
hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0