10 januari

måndag idag, ny vecka!
undrar vad som händer för skoj den här veckan, förutom att skolan börjar. men det är ju inte så skoj direkt!
idag har jag sovit till klockan elva.. blir iallafall att gå upp tidigt i morgon, typ kvart över 9!
för att jag ska vara barnvakt klockan 10, då sara ska till åsas optik och kolla synen!
--
idag skulle jag försöka rida ut en sväng, men gick inte så vidare bra! halt och jävligt!
så blir nog ingen ridning i morgon, om inte mamma skjutsar ner oss till riskolan! får väl se hur de blir med de!
--
ja, så idag har det bara varit en chilldag! skönt det med!
skulle egentligen ha städat min garderob, men nej det orkade inte jag! så de måste jag göra i morgon också..
får inte in nå kläder där, och jag har visst bara kastat in allt och det är ingen ordning alls och dörren går inte att stänga! men jag har iallafall varit duktig och städat mitt rum idag, var något dammigt! haha, händer inte allt för ofta att jag städar, så jävla tråkigt!
--
nu blir de kanske film? men nej, kul själv? aja, får väl se hur de blir med den saken!
--
hörs!
/Frida
it's only you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0