12 januari

skola idag då.. segt! vill bara vara hemma och ta de chill!
slippa gå upp så jävla tidigt på mornarna. men de måste man. har ju ändå gått halva tiden i gymnasiet!
--
efterskolan så vart de stan en snabbis med tess, sen bussen hem..
sen kom ida och hämtade mig vid bussen, körde hem mig och jag böt om till mjukisar och stalljackan,
sen åkte vi till sala fram och tillbaka och hämtade lite grejer, sen till stallet och rida!
ja fyfan, de var ju inte de roligaste och rida idag, men var iallafall inte halt, red på en plogad väg vid åkern.
sen skulle jag såklart testa skritta på åkern och så tappar gulis båda fram benskydden, så då var de bara och hoppa av och leta reda på dom och sen hoppa upp igen!
sen när jag var klar i stallet for jag hemmåt, duschade och käkade.
sen kom ida igen, åkte hem till henne en stund, hon böt om till ridkläder, sen ner till ridskolan för hon skulle hoppträna! och de gick ju kanoners för henne! hon är duktig hon min vän!
--
nu sitter jag här, fick helt plötsligt huvudvärk! usch! blir nog sängen snart. skönt!
--
snart helg! soooft de! :)
--
hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0