18 januari

Skola idag då, segt som tusan! Men så är de!
Får se om jag går till skolan i morgon eller inte..
känner fan inte för de! slutar ju kvart över 12.
och vet inte om vi har första lektionen eller om
den är inställd! får se hur de blir!
--
ingen ridning idag heller, men var där och pussa
på honom iallafall! min bästa!
får se om de går och rida i morgon,
beror ju på underlaget!
--
sitter just nu med datorn i knät och kollar på
idrottsgalan. sen blir de nog sängen.
var himla jobbigt och gå upp i morse..
fast jag hade lite sovmorgon då jag började kl 10!
så jag ska väl inte klaga, då jag ska gå upp halv 7
i morgon. och halv 8 bussen är alltid proppfull!
förut har de gått två stycken halv 8,
men nu bara en! ul har väl inte tänkt så
mycker när dom gjorde så!
--
har pluggat lite idag också, på specialidrotten.
har prov i de på torsdag. i idrottsskador!
fan inte de roligaste de heller!
--
och jag känner mig allmänt deppig?
för ingenting och har varit de hela dagen!
haha de är bra de, men jag vet inte
ens varför jag är de? haha jag bara är de..
men en ny dag i morgon och nya tag!
skoldeppig kanske?
--
va jag blir trött på vissa människor, som inte
kan bete sig som vanligt folk.. fan inte klockt!
dom ska vara stora ibland, sen när de kommer
till en viss gräns så blir dom rädda och vågar inte
säga ett ljud!
--
nej nu är det slut tjatat här! blir att fortsätta kolla
lite på tv och runt lite här på datorn!

hörs!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0