23 mars

förkyld och ont i halsen, mysigt! nej inte ett dugg faktikst!
men de går väl över så småning om kanske.
--
snön är snart borta, skönt med vår! de sitter inte helt fel
just nu.
--
onsdag idag, veckorna går himla fort, så idag blir det stallet
sen bara hem och ta de lugnt!
i morgon blir det att wighan kommer hit en stund på kvällen,
prata lite om allt och inget! sen är de ju äntligen fredag,
och helg då blir de att färga hår och ha mys med maria!
sen lördag blir det uppsala på dagen, sen blir det lite fest
på kvällen. inte ett dugg taggad, men de kanske man blir.
har ju skjuts hem av hanna sen, så får jag sovsällkap också!
kanon de ju!
--
hoppträna även igår, gick kanon bra! fina häst! helt underbar,
allt var typ perfekt. även fast han har lite små ryck och
vårkänslor skulle jag tro. haha! 
nästa tävling få bli 9 april i hamre, inte så långt kvar tills dess.
--
skulle behöva städa lite också, men känner att jag inte har
sån stor ork till de just nu! men de skulle behövas!
--
Hörs!
/Frida 

i en evighet levde jag som om du inte fanns
i alla drömmar var du ändå nära
så underbart nära
och jag trodde jag fann dig
men du var någon annanstans
varenda gång jag funnit någon
så såg jag att drömmen inte var sann






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0