4 Mars

var visst ett tag sen jag skrev.. men jag har ju faktiskt varit i sälen,
och haft en underbar vecka där! Grymt kan man ju verkligen säga!
Det måste vi göra om!
--
Det är fredag idag och sista dagen på lovet! så jag hoppas att den här dagen
blir bra! Får ju lite sådär skolångest!
--
Vi kom ju som sagt hem i tisdags eftermiddag, då packade jag upp allt när jag
kom hem, sen åkte jag till stallet och red!
Träffade Jonna som jag inte har sätt på hur länge som helst! hon är ju saknad i stallet!
sen var jag på innebandy där träffade jag hanna och jonna, så jag sällskapa dom!
De vart även en tripp till enköping och max sen sådär på kvällskvisten!
Sen sov jag hos hanna!
--
onsdag så skulle gulis få massage på morgonen, och han var superfräsch!
sen vart de även hoppträning, de var bara jag, sissela och klara! skönt!
det gick super det också, haha efter ett tag!
Bara och tagga inför årets första tävling på söndag då!
--
igår så var elin här, hon sov även här! men somna gjorde man ju typ aldrig!
men kul var de! var ju ett tag sen sist!
--
nej nu ska jag ta och göra nå vettigt!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0