7 Mars

tävlingar på ridskolan har de varit hela helgen!
kul och träffa alla underbara människor! 
Ponny i lördags och storhäst igår!
så igår vart de min tur, då var de årets
första tävling, och nöjd med resultatet också,
måste jag faktiskt säga!
Ett stopp i första, men de var ju som sagt
mitt fel, så de skiter jag i, för han var ju
super med resten!
och andra var jag dubbelnolla och var placerad!
--
och idag vart skulle vi klippa världen finaste häst,
för första gången i hans liv! och han var duktig!
stog still nästan hela tiden. 
så nu är han nyklippt och fin!
--
skola idag igen, för första gången på två veckor!
--
nu blir de sängen, är trött efter helgen!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0