10 december

Dag 10 - De här saknar jag!
Jag saknar dels vissa personer väldigt väldigt
mycket!
Men en jag saknar väldigt mycket är min förra häst!
Hon var bara så underbar, på alla vis!
Hon fick mig alltid på bra humör!
Men jag skulle göra vad som helst för att ha henne kvar,
ha två hästar! Ha den tiden, pengar, och allt!
Hon är gammal, men jag skulle ha sällskap av
mamma, moster, och några fler i stallet,
på mysiga ute ritter. På henne märkte man verkligen
inte att hon var gammal, men hon har de toppen där hon är nu! 
Men min gulis är bara för bäst! han skulle jag inte
kunna byta ut! du&jag så äre bara! han och jag
är ett riktigt dreamteam! <3


De blir idol mys ikväll, jay vinner!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0