14 december

ojdå, var ett tag sedan jag blogga,
orkar inte göra dom dagarna jag har missat,
men jag gör idag!

Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30.
En sak jag ska göra innan jag blir 30,
jobba utomlands ett tag, vill jag göra!
Men typ helst efter jag slutat skolan,
men man får ju se hur de blir med de..
Eftersom jag har häst och så.
Skulle ju inte vara helt fel och jobba
i något bra land! Med ett soft jobb,
bra betalt! Eller ja jävligt bra betalt
vill jag ha! Åker dit för och tjäna caaash!
Bara jobba borta i sisådär ett år eller
något liknande!
Tre dagar kvar på praktiken,
sen två dagar kvar i skolan,
sen ett väldigt efterlängtat lov!
Ska bli så himla skönt!
Lov i tre veckor, eller något sånt!
Snart 2011, de året kommer ju bara
att bli så grymt bra ju! Eller?!
Längtar..!
18, körkort och allt! underbart!
Nejfan!
Hörs!
/Fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0