19 december

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Har faktiskt två stycken,
Young forever - Jay Z  och I Like It - Enrique Iglesias .
Flashback när jag lyssnar på just dom två låtarna!
Helt sjukt! Om man bara kunde spola tillbaka tiden ibland!
Hm, jag är inte sådär jätte duktigt på och blogga,
kan man säga!
Haha, men de blir iallafall något inlägg då och då..
Men inte alla dom här dagarna, orkar inte göra
dom som jag har missar!
I morgon är de skola igen i två dagar,
sen tre veckors lov! Helt underbart måste jag säga.
Igår vare chill med hanna och maria!
Först barnvakt åt hilding, sen ridskolan och fodra hästar!
Sen chill i hanns bil! haha till sala två gånger,
sladda och hade oss! kom på natten nån gång!
Red även på åkern igår och idag,
chilledill och rida där för sig själv, och tänka på livet!;)
Kul att jag inte har handlat en enda julklapp, duktigt av mig!
Måste verkligen göra de i på tisdag, onsdag eller torsdag!
jag är alltid ute i sista sekunden, men de är ju typiskt mig så..
Har fan rätt mycket och köpa om jag tänker efter,
och har verkligen inte en aning om vad jag ska köpa till någon..
Men jaja, de löser sig alltid på något sätt! ;)
Hörs!
/Frida 

Kommentarer
Postat av: Anonym

K

2010-12-19 @ 22:31:53
Postat av: Anonym

k elin!

2010-12-19 @ 22:55:21
Postat av: Elin

Hahah hur visste du de? :(

2010-12-20 @ 23:01:14
URL: http://elinlarssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg nått jag inte vet?!:D

2010-12-29 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0