28 december

pappa och jag har precis skruvat
ihop min nya datastol,
haha den andra gick sönder!
hmm, konstigt? ;)
Var iallafall in till sala idag vid 5,
först in på jysk och köpte stolen,
sen in på coop och handla lite.
Sen in till gammel farmor en stund!
De var jag mamma oskar mari philip
sara och william. Mysigt!
Hon vart glad iallafall, huvudsaken de!
Sen rullade bilen hemmåt vid halv 8-8.
och vem var de som körde då?
jo jag, både dit och hem!
fan va jag är bra!
körde även både hem och till stallet idag.
När jag red idag så red jag först i paddocken,
skulle visa han kossorna som har kommit..
men han brydde sig inte ett dugg!
Han är cool han, min totto!
världens bästa!
Sen var de lite galopp på åkern.
Mamma var med i stallet idag,
var länge sedan sist. Så hon mockade,
och så.
Igår var vi i västerås och shoppade lite.
Hittade typ ingenting, jag hade ju trott
att jag skulle vara pank efter shoppingturen..
men icke sa nicke. Har 3000 kvar!
Så de får bli en shopping tur någongång
i början av nästa år!
Jag hittade iallalfall,
två klänningar, ett par jeans, ett linne,
en tröja och en lång kofta!
Så lite nytt blev det i garderoben.
Ska klicka hem ett par, eller ja kanske två
par converse, ett par låga iallafall,
jättesnygga är dom! perfekt till våren.
Hittade en perfekt hemsida som jag ska
beställa ifrån.
Fan nu känns de som jag har skrivit en
hel uppsatts!
Men nyår snart! kommer blir kanon!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0