8 december

jag följer strömmen.. hihi!
så då måste jag ju skriva så slipper de
gå 100 år mellan varje inlägg!

Dag 8 - Ett pinsamt minne

Dag 9 - Min första kärlek

Dag 10 - Det här saknar jag

Dag 11 - Detta ångrar jag

Dag 12 - Mina ambitioner

Dag 13 - I min handväska

Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Det här är jag beroende av

Dag 17 - Mitt favoritämne

Dag 18 - Det sjukaste jag gjort

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför

Dag 21 - Det här får mig att gråta

Dag 22 - Mina rädslor

Dag 23 - Något olagligt jag gjort

Dag 24 - Berätta ditt 2010
men jag tog bort 1-7, orkade inte göra dom..!
jag tog den här från en annan blogg som jag läser!
------------------------------------------------------------------
Dag 8 - ett pinsamt minne!
ja, jag har inte direkt bara ett pinsamt minne..
har rätt många. Haha! men jag kan berätta ett gammalt,
känns bäst så! :) haha!
Men jag gör ju som sagt ofta bort mig, som alla vet!
Helt otroligt!
Men jag kommer inte på något bra jag kan berätta,
de är allt för pinsamma, och så får ni inte veta vad
de är! haha! schyyyysst!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0