10 november

Träningen för Svante idag, gick lysande!
Kul med mycket beröm, och att han ser skillnad!
Nu har man fått lite tips, så bara träna på
till nästa gång han kommer!
Sen har jag stått i caféterian på ridkskolan från
halv 5 - halv 8. Men jag kom dit typ vid 5!
De var jag Elin & Martina!
Elin & Martina ska åka och hämta deras häst i
morgon som dom ska låna! 
Så nu ska jag och Elin göra våra minnen på nytt!
Våra roliga uteritter, vår oseriösa ridning i ridhuset,
rida ut i -20 hästarna och vi fullt påklädda!
När vi lekte att vi var i globen, och körde race
med hästarna runt runt i ridhuset och skratta 
vinka med armarna och muppa oss! Haha!
Samhällsa prov på fredag med manfred!
Det kommer bli en rolig start på fredagen,
nej skulle inte tro de va! Men de måste göras!
Så ska väl ta tag i de, och börja plugga lite kanske! 
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0