15 november

15 november idag då, halva november har
redan gått. De går fort!
Idag har de vart skolan hela dagen 10 - 15.30.
Var hemma vid 16, då vart de direkt ut till stallet,
ingen ridning kändes inte så kul med tanke på vädret!
Snöblandat regn är inte kul!
Men hoppträning i morgon iallafall! 
Blir att testa ett nytt bett, som mamma har köpt på Ullared!
Vet inte vad de är för nått. Men hon ringde och sa att hon hade köpt
nått roligt bett. Så får se hur de funkar!
Har ju även lagt bud på ett bett på tradera, se om jag får de då!
I morgon är de öppet hus på skolan, så alla nior i heby och sala ska
komma och kolla!
Nu ska jag chilla lite framför tv:n! skööönt!
Kunde inte sova i natt heller, somnade typ vid 3. Jobbigt!
Men borde egentligen plugga, har prov i veckan! Men plugga
kan man väl göra sen någon annan gång;)
Jag och min snygga pingla på bild!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0