18 november

sista dagen i skolan idag, på fyra veckor!
Ledig i morgon, hade egentligen bara ett prov,
klockan 12. Men gjorde de idag istället så slipper
jag åka in i morgon! Sköönt!
Så blir att åka upp till stallet vid kvart i 8 i morgon,
för att fodra och släppa ut lite hästar!
Sen rida efter att jag har gjort de
så tar jag bussen in till Sala och ska
träffa Ollas! Får vi snacka lite ;)
Idag var de skola, gjort 2 prov,
vart VG på ADMA provet! Duktigt av mig!
Sen kom Jasmina och hämtade mig i skolan,
och körde hem mig och sen till stallet!
Hon fick ju körkort idag! hon är duktig hon!
Så red jag på åkern idag! Min fina pålle är bäst!
Sen vart de cafeterian med Jennifer, haha!
haha vi satt och kolla div 3 på ponny&häst från
2005! haha va vi skratta!
Tävling på söndag! taggaaaaaaa!
Sen hem och nu, ska jag gå och sova!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0