5

Kom hem från Sara, Marcus och William för en stund sen!
Trevlig var de där!
Stallet vart de innan vi åkte till dom, vart att mocka och
putsa lite, eller ja sadel och ett träns, (av tre eller fyra)
till en häst! haha! snart blir de väl ett till! Men de är
alltid bra och ha;) Säg nått som man inte skulle vilja ha!
Finns mycket dyrt och fint i den här sporten;) 
Skulle gärna vilja ha en ny hjälm, och dom är inte
heller så himla billiga! tre-fyra tusen, sådär!
får väl flörta med, mamma,pappa eller morfar! se hur de går..
Nej nu ska jag ta och gå och sova! Har ju stallet i morrn,
så lär gå upp vid halv åtta och släppa ut hästarna.
Sen åker jag nog hem och sover en liten stund för att
sedan åka till ridskolan och jobba lite! Ska träffas vid
kvart i tio, så hinner förhoppningsvis sov en timme kanske!
Skönt skulle de vara.. se hur de blir!
nej nu har jag inget mer vettigt och skriva, har blivit två
inlägg idag, duktigt av mig?! haha!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer
Postat av: Elin

Schnygging

2010-11-06 @ 15:03:42
URL: http://elinlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0