6 November

Trött, kan man säga att jag är!
Helt sjukt! Haft lov en vecka, och fortfarande trött.
Men jag är ju alltid trött, så de är ju ingen nyhet
att jag är trött precis. Men snart jullov? Eller?!
Tiden går fort hoppas jag iallafall!
Haft en mysig chill kväll med film!
Sen innan jag cykla hem så såg jag Hanna,Ida&Maria
vid bussen, dom skulle vidare in till sala och hottan.
Så stod och var lite sällskap med dom en stund!
Fryser gör jag, var jävligt kallt och mörkt och cykla hem.
Men vad gör man inte för en myskväll?!?! ;)
Nej nu väntar sängen, ska upp tidigt i morrn och släppa
ut hästarna sen hem och sen tillbaka till stallet igen.
Blir hem och vända typ! Tillbaka iallafall och fixa min
prins tills vi ska tävla!
GODNATT! 
Hörs!
/Frida

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade ni det mysigt? :)

2010-11-07 @ 20:57:09
URL: http://elinlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0