6 November

Har varit i stallet hela dagen, det började med
att jag gick upp halv 8 åkte till stallet och fodrade
och släppte ut hästarna. Mockade samtidgt. Skönt och ha de gjort!
Sen åkte jag hem, åt lite frulle.. Sen vart klockan helt plötsligt
kvart i tio. Så då var de bara och byta om och åka ner till
ridkskolan, för pay&jump! Stod på banan med My och Elin!
De var slut vid ett ungefär, fast jag var kvar en stund
och chillade lite med hanna, mallan & ida.
Mallan&ida red en liten stund!
Sen så åkte jag till stallet och red Gulis! Han var suuuper!
Var dock väldigt hårt i paddocken, frös på tidigt.
Men red en liten stund iallafall.
Sen släppte jag in och fodra alla hästarna!
Så nu har jag precis duschat, funderar över vad som
händer ikväll?
Får väl tagga till i morrn då det är KM!
Det skulle ju vara jag & wighan på prispallen, eller hur? ;)
De låter bra de!
Nej nu ska jag fixa mig lite.. kan ju kanske hända nått skojj!
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0