7 november

Vart i stallet hela dagen idag igen!
Men idag tävla jag!
Gick super, i första klassen så vann jag!
Sen i andra så vart det ett stopp, men ja, de gör inget!
Var helt och håller bara mitt fel, såklart!
Jag backa, och så hade jag inga ben! Funkar inte..
Men jag är nöjd ändå! Han var super på resten!
Tävling igen den 21a, bara tagga om tills dess!
Då ska vi se att de kommer gå fint!
Skolan börjar i morgon, sjukt fort går en vecka!
Men snart praktik! Skönt de iallafall!
På tisdag och onsdag blir de Svante träning!
Kul! Så blir ledig från skolan på onsdag, då blir
det en lite sovmorgon! ska rida vid 1 då tror jag!
Slipper gå upp halv 7, skööönt!
Nej nu ska jag lägga mig i soffan, och titta på tv!
Se om de är nå bra, annars så blir det en film.
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0