12 april

Jag ska aldrig lämna dig
Du ska aldrig nånsin se mig Och om du ger din sorg till mig så kan jag bära den åt dig

tror jag börjar få lite abstinens, får ju inte rida på hela veckan!
får börja på söndag, och då är det tävling som gäller.
får se hur det går? när man inte ridit på ungerfär två veckor.
och en häst som inte hoppat på nästan tre veckor då.
men allt går!
--
hanna red iallafall lördag och söndag :)
sen mamma får longera och så tills på söndag.
--
helgen vart lugn, vart en tripp till västerås fram och tillbaka,
sen vart det mest bara chill med h!
--
tre skoldagar kvar eller ja två skoldagar kvar, för är ju ledig i morgon,
till påskolvet. underbart med lov!
hoppas på fint väder också! det skulle vara perfekt. 
mamma och pappa åker nog upp till sälen, så blir själv.
men får ju sällskap så det är lugnt! :)
--
dags och ta tag i körkortet också, skriva in smig på körskolan måste jag göra!
jag ska ha körkortet i samma veva som jag fyller, var ju min tanke.
men vette sjutton hur det kommer gå, är ju snart där.
--
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0