15 april

Have you ever done something you can't change?
Something you can never rearrange?
I have,
Have you ever felt so sad you can hardly stand?
Lying on the ground head in your hands?
I have
I can feel it all down deep inside.
But oh, I want to let these feeling rise.
Have you ever done something you can't change?
Something you can never rearrange?
I have,
Have you ever felt so sad you can hardly stand?
Lying on the ground head in your hands?
I have
I can feel it all down deep inside.
But oh, I want to let these feeling rise.


äääntligen påsklov. vart en rätt soft dag i skolan.
vart stan efter och sen buss hem, fick sällskap av leone
på stan också, trevligt! 
vi fick skjuts av mathilda och hennes pappa ner på stan! haha.
--
sen vart det stallet, mocka, vara social i stallet vilket var
väldigt skönt! inte varit där så mycket dom senaste
två veckorna, sen fixade jag gulis, jennifer red,
jag kollade på, sen tog vi in hästarna!
Tack jennfier för ridhjälpen!
Imorgon är det min tur, att rida för sen är det ju tävling
på söndag, får egentligen inte rida förens på söndag men en dag
hit eller dit spelar väl ingen roll!
--
efter stallet tog vi oss till haifen och käkade. 
satt där en stund och prata, sen ica sen hem hit!
myskväll har vi haft! Tack för ikväll min vän!
--
vi vart även jätte sugna på att grilla i morgon,
så nu ska vi försöka hitta på ett gäng och grilla med,
och vi hoppas på toppen väder!
--
blir uppsala i morgon med pappsen, kanske kan försöka tigga
åt mig en ny mobil?! och ett par jeans skulle jag också behöva!
--
en bra start på lovet var de här iallafall!
och det ska nog fortsätta lika bra hela lovet tror jag.
--
/F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0