19 april

don't dream your life, live your dreams..



har hopptränat nu ikväll, gick sådär !
satt kvar iallafall den här gången. vilket var positivt,
eftersom jag inte gjorde det i söndags !
men shit, va ringrostig man blir snabbt,
hade inte hoppat på tre veckor i söndags, så var väl därför
tävlingen gick som den gick..
men var väldigt ringrostig den här träningen också,
men det släppte i slutet. de sista sprången var helt kanon !
--
idag har jag varit i sala och bland annat på bilskolan.
körde första lektionen idag, och det gick bra !
bokade två nya tider.
så ska jag väl fixa de här körkortet, har ju
lite mer än en månad på mig tills jag fyller så det
ska nog inte vara några problem?
--
har haft jossan här över natten också. 
--
blir hemma själv onsdag/torsdag - lördag? tror jag !
något sånt iallafall ! skönt.
det ända problemet är att jag inte kan sova själv,
men det löser sig alltid ! hoppas jag.
--
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0