25 april

skola i morgon igen, lovet har rullat på väldigt fort måste jag säga!
--
helgen har varit grym ! 
utgång i fredags med hanna&jasmina. föfest hos jasmina.
det vart en toppen kväll.
--
lördagen vart det mys med jasmina och theodor på kvällen!
--
söndag vart det uppsala med jennifer på förmiddagen!
och jag fick med mig lite hem också. duktigt av mig.
vart en kjol, ett linne, en t-shirt, tre par trosor och en väska.
--
sen på kvällen vart det käk med hanna, sen åkte vi in till mormor och morfar
i sala och käka efterrätt, där hela släkten var!
sen vart det lite soft balkonghäng när vi kom till heby.
--
idag vart det årets första utomhus träning !
och det gick super. han var så himla fin, en klocka hela träningen.
--
en vecka i skolan, sen pratik i fyra veckor, sen är det någon vecka i skolan,
sen är det sommarlov ! underbart.
--
underbart väder har det varit heeela lovet också.
--
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0