8 april

fredaaaag, ja en jävligt tråkigt fredag.
kommer nog bli en heltråkigt helg! men så är det ibland.
kan ju inte göra något åt det så..

har varit hemma från skolan hela veckan, förutom i onsdags då jag åkte
in för att kolla på bio, sen åkte jag hem för att vara hos läkaren halv två,
eftersom jag knappt kunde svälja, och knappt kunde prata.
vilket inte var det roligaste och vara hos läkaren. fick penicilin, och något
som var smärtstillande. fast inget av det hjälpte kan jag ju säga!
så mamma ringde tillbaka till vårdcentralen idag, så fick jag komma tillbaka!
fast dom skickade mig vidare till uppsala, till öron,näsa hals akut jour grej!
fick ju veta att jag hade halsböld eller något liknande när jag var i heby..
så när jag kom dit så skulle dom spricka hål i den!
hm, underbart skönt! det gjorde förjävla ont kan jag säga!
men det gick ju, som tur var. ska tillbaka dit på söndag på återbesök
och kolla så att det går åt rätt håll! så är man förhoppningsvis helt frisk snart!

fick iallafall ny pencilin, en starkare eftersom den andra inte tog, sen fick
jag något mer två olika smärtstillande piller! men de gjorde ju susen,
kan ju prata och svälja. fick till och med i mig lite mat idag, vilket jag inte
fått på hela veckan typ! makaroner de gled ner fint de.

idag fyller även morfar år! min bästa morfar, han är bra han!

se om jag kan tävla nästa söndag då, jag hoppas det! det är ju ändå på hemmaplan.
fast bara en klass! hoppas på det iallafall. tråkigt och missa..

praktikplats måste jag ju fixa också, och såklart är jag ute i sista sekunden.
vilket inte är ovanligt mig. men jag skulle faktiskt ha fixat det i veckan.
men det gick inte som planerat. så det är en sak som måste fixas under nästa vecka.
måste hitta ett ställe där jag vill vara, eftersom det är en hel månad vi är ute!
men som sagt allt löser sig.

hittade en halvsyster till gulis idag också i en tidning. shit va lika de var!
kul och se faktiskt!

nej nu ska jag kolla vidare på någon film som går på tv!

/F




Kommentarer
Postat av: H

det blev en ganska bra helg? eller vad tycker du? :) <3

2011-04-11 @ 16:46:31
Postat av: H

det blev en ganska bra helg? eller vad tycker du? :) <3

2011-04-11 @ 16:46:58
Postat av: F

Den vart kanoooon! :) <3

2011-04-12 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0