11 januari

sista dagen på jullovet idag då! känns ju sådär..
så började dagen med att gå upp klockan nio! de kändes kan man säga!
vid halv tio kom i allafall sara hit och hon skulle till åsas optik, så jag följde med och var lite barnvakt,
medan hon kollade synen!
sen kom jag hem vid halv tolv,tror jag! så vid tolv så började jag städa min garderob.
shit, de behövdes verkligen. slängde en helt svart sopsäck med kläder. sånt som bara ligger där och inte används.
jaja, då kan man köpa lite nytt och så får de plats!
--
hmm, undrar hur de blir mer ridningen idag? ska han vila? ska jag rida? ja, jag vet inte hur jag ska göra!
men vart ska jag rida isåfall? ja det blir något och tänka på!
--
just nu sitter jag i skype med eeelin! finns de nån segare person än henne? tror fan inte de!
--
nej nu är de bara tagga till skola i morrn bah, eller?
nej fan.. får ångest! haha!
--
hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0