21 januari

har precis duschat! jag och ida har varit och solat!
skönt! solade även igår och då var även jennifer med!
fast då var jag och ida så hurtiga så att vi gick ner och hem.
det är bra gjort av oss!
så nu är vi bruna och fräscha?! eller ja brunare iaf! ;)
--
veckan har faktiskt gått jäkligt fort! och de är ju positivt!
sköna skoldagar har de varit också. har slutat tidigare varje dag!
de är väldigt braaaa!
--
i går så red jag lattjo! och maria red gulis!
gick faktiskt över förväntan, trodde inte de skulle gå nå bra alls för mig!
och idag får gulis vila, så är de hoppträning i morgon,
och maja på söndag!
--
nej och helgen får vi se vad den bjuder på?
jag och ida får fundera ut var vi ska hitta på!
och nått bra kommer vi alltid på så bra som vi är!
det är iallafall något som är säkert :)
--
nej fan!
hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0