25 januari

idag vart de skola, gick från kvart över åtta till kvart över tolv!
skönt med en kort dag! Då kom Ida och hennes syster hanna och hämtade mig,
så styrde vi bissan mot åkrahallen för att köpa hårfärg!
sen hem och färga mitt hår! så nu är utväxten borta! tack min kära vän!
Sen åkte vi hem hit en stund och chilla lite, sen ner till charlies och käka!
och nu sitter jag här!
--
Får se om de blir solning ikväll! De återstår och ser!
--
Idag blir de ingen ridning, eller ja iallafall inte för mig,
mamma ska rida idag med tanterna på ridskolan..
funderar om jag ska kila ner och kolla en sväng och se!
--
så blir att jag får pussa massor på min älsklingstotto i morgon!
han gör en alltid på toppen humör! min älskade häst!
--
det blir skola i morgon igen, lång dag, kvart över åtta till halv fyra! jobbigt!
men så är livet!
--
nej nu ska jag chilla vidare!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0