26 januari

onsdag, inte långt kvar till helg! skönt!
--
kom hem från stallet för en liten stund sen!
skulle ha ridit till ridhuset med maria och skuttat lite!
men nej så vart det inte.. gulis hade tappat en framsko!
åh, va trött jag blir! måste få tag på hovslagaren också.
men får ju skylla mig själv, det var 10 veckor sen han skoddes sist!
och vi brukar egentligen ha 7 veckor mellan varje skoning!
haha, jaja men så är det!
--
skolan idag, fick sluta kvart i två istället för halv fyra!
sköönt! då kom ida och hämtade mig! tack snälla du! <3
så vart en skön dag i skolan, men inte många lektioner alls!
--
snart kommer ida och hämtar mig, då åker vi ner mot ridskolan
och så ska hon träna! jag som också ville hoooppa!
--
blir ju dock ingen maja träning i morgon heller!
men hoppas iallafall att hovis kan i morgon! de skulle ju vara toppen de!
man kan ju få ha lite tur ibland...
--
det har ju hänt en tåg olycka mellan heby och sala förra veckan!
det får mig att tänka ett steg extra. man vet aldrig hur länge man har varandra!
så det är bäst och ta vara på varandra!
--
gå och byta om nu så kommer ida snart!
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0