27 januari

inte gjort så mycket alls idag, åkte till skolan sen vände jag
och åkte hem igen.. eller ja jag gick till mormor och morfar!
Vi skulle ha haft estetiskt verksamhet i typ tre timmar,
och så var läraren sjuk! Då orkade jag verkligen inte sitta i skolan
och vänta på nästa lektion, så jag gick hem!
Jag kunde ju lika gärna ha legat kvar och sova istället!
Irriterad vart jag iallafall.. haha så de förstörde min dag!
men ändå så var de ju skönt att vara hemma..
--
Fick skjuts av Sara hem ifrån Sala sen!
För hon skulle till Åsa's optik, så jag hängde på dit!
Sen hem och städa lite.. eller ja städa och städa.
Det gick ju inte så himla bra direkt.
Är inte klar än.. haha! Jag får göra det någon annan dag.
Orkar inte städa.
--
Jag har varit i stallet och mockat en sväng också!
Kan ju inte rida idag, eftersom han har tappat en framsko,
och hovis kommer inte förrens i morgon!
--
Sen imorgon är det möte på ridskolan, om lagen i vår tror jag!
Får se hur det blir med den saken, om jag ska vara med i något
lag eller inte!
--
Se om det blir någon solning ikväll? Skulle vara skönt!
--
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0