31 januari

sista januari nu, i morgon är de februari!
tiden går fort när man har roligt! stämmer!
--
Tack för i lördags alla underbara!
Sjukt kul hade jag!
--
Gårdagen vart lugn! skönt var väl de, för jag
var sliten. Kom hem vid elva, sen var jag
igång hela dagen.. eller ja till fyra!
Sen somna jag i sängen en stund!
Skönt, för det vart inte riktigt så
mycket sömn lördagsnatt,
eller ja söndagsmorse rättare sagt!
--
Idag var de skola som gällde,
började 10 slutade före halv elva!
Sen hem och sen till stallet,
så red jag till ridskolan och red i
ridhuset!
--
nej snart gå och sova kanske?
Är trött idag också..
--
Men det är bara att tagga till helgen,
då det är party igeeen hos madde!
--
Hörs!
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0