4 januari

tiden går fort bara en vecka kvar på lovet!
känns ju sådär om jag ska vara ärlig, skulle hellre vilja vara ledig ett tag till!
--
idag vaknade jag efter elva, så då satt jag mig här en stund, sen åkte jag
till stallet och red lite. de var så jävla kallt, så jag red inte så himla länge..
hem duscha och käka. och snart kommer min vän ida! mysigt,
skönt och få prata av sig lite! hon är grym hon!
--
igår var jag hem till sara marcus och william, sara fyllde år!
så var där ungefär hela kvällen, mysigt.
träffa släkt och så! de var ju senast på julafton!
haha inte så längesen men ändå!
innan jag åkte dit igår så var jag och hämtade mina nya glajjor!
trivs rätt bra i dom tror jag, haha!
--
jag saknar min syster, kom hem till mig! du är bäst! <3
--
hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0