7 januari

ida har precis lämnat mig. vi var ut och åkte en sväng till sala och checkade läget lite,
det behövs ju de också. men de var inte mycket dra där heller.
sen kom vi på att dumpad fick på kanal 6, så då vart de gasen i botten
och skynda oss hem. hemma lite efter 9, sen satt vi framför tvn till 11.
då filmen var slut. så då flyttade vi oss in till mitt rum och chillade lite
med musik och snack!
--
innan de så var jag hos beatrice och käkade lite middag med två gamla klasskompisar!
trevligt!
--
vaknade runt kvart i 1 idag, shit va sent! men jag var snabb och var i stallet redan klockan 1.
red ut en sväng med maria, hm, fan va kallt de var i typ snöstorm.
men vart de bara för att han skulle få röra lite på sig.
vi tränade ju igår, hihi! sist jag hoppade ett hinder var på hemma tävlingen 21a november,
så de var ett tag sen. men vart bara väldigt lågt och känna att vi var i form, och de gick
kanon bra. över förväntan. vi bara flög över hela 90 cm, haha! inte direkt några höjder alls.
så blir på't igen på lördag igen då vi ska träna igen, lite mer ordentligt tror jag!
sen lär jag börja planera årets eller ja i varje fall vårens tävlingar. då jävlar!
säger bara 2011, vilket jävla bra år de ska bli! med allt!
--
nej fan, nu känns de som om sängen väntar? skulle tro de va, klockan är ju tjugo i två!
snart skola, jag får ångest! haha!
--
Hörs!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0