9 januari

nu är helgen över, fan va fort de går.. helt sjukt! i fredags vart de lite party party
de började hos Ida, bara hon och jag! vi drack vin, kollade på let's dance, spelade tp och sen spelade vi kort.
sen vid elva så fick vi skjuts vidare, och där var de några boys och jag&ida. helt galet var de!
sen vart de ungefär en timmes sömn den natten, för att jag skulle ju upp och ha stallet.
så då var de bara och gå till stallet, sen kom mamma dit, sen åkte jag hem och sov en stund till,
sen vid 1 var de träning för marlene. de gick ju toppen bra, fast jag inte kände mig så pigg,
dels för lite sömn, och ja! haha! ;)
--
sen igår så åkte jag till Ida och vi käkade pizza, och sen åkte vi hem hit och ladda ner en film, eller ja två stycken.
men vi ''kollade'' bara på en, fast vi somnade de! haha trötta tjejer! vi skulle iallafall ha sett the town.
men så långt som jag hann se så verkade den fan inte bra!
sen vart vi pigga när vi hade sovit, och då vart vi coca cola sugna, och klockan var elva.
betydde att allt var stäng, så då rullade bilen till västerås. först sala och tanka!
de gick i max 55 km/h påväg till sala, fan de var verkligen skit halt ute!
vi var i varje fall i västerås typ tolv, så vi svänger in vid statoil och skulle köpa cola, men nej dom hade stängt
fast de var massa folk där inne! vi som ville ha cola och korv! haha!
men då vart de donken istället, två stycken happy meal! perfekt! haha!
sen styrde vi hemåt!
--
sen idag så har jag varit i stallet, hade ju stallet i morse, så upp halv 8 idag igen.. sen hem och lägga sig och sova! sen tillbaka vid 1 för att jag skulle träna för maja klockan 2. Vart dressyr träning i en hage, och de gick
galant! sen vid halv 5 hämtade Ida mig. så vi åkte hem till henne och chillade lite, satt vid datorn och snacka en massa. sen vid 9 åkte vi till adde och kolla skräckfilm! fan va rädda vi var! haha!
--
ja, så har min helg sett ut, fullt upp kan man säga!
och snart är de skola igen, fyfan! vill ha mera lov! orkar inte skola! har ju vänt på dygnet också och det gör ju inte saken bättre! toppen braaa liksom.. assååå shiiiiit!
--
bilder ifrån i lördags kommer sen, när Ida fixat de! de kan nog vara värt och se! haha!
--
hörs!
/Frida 

Kommentarer
Postat av: Elin

Asså shiiiit ditt mongo

2011-01-10 @ 20:55:10
URL: http://elinlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0