6 juni

dagen har varit toppen, vart kalas här idag!
jag fyller ju i morgon! :)
så tack till alla som var här och gjorde kvällen kanon! det var verkligen uppskattat av er som kom.
--
annars idag har jag och hanna varit i sala lekpark med hilding.
och mysigt var det kan jag lova.
--
helgen har för övrigt varit GRYM, torsdag till lördag var jag och tävla i älvkarleby.
och jag är supernöjd över min kung till häst, han är ju bara bäst!
och vi var en stört skönt gäng som åkte också, och tur var väl de för annars hade det inte varit lika kul.
bilder kommer lite senare när jag fattat hur man får in minneskortet i datorn ;)
--
äääntligen arton i morgon liksom, som vi har väntat, eller hur?
hottan lagligt, haha! så nu kan man ju trycka upp legget i facet på vakterna,
när dom ändå har släppt in mig i snart ett år!
--
men nu ska jag och min kära vän hanna hoppa i säng!
/F

Kommentarer
Postat av: Stili

Hoppas din dag var toppen! Nu börjar det... :)

2011-06-08 @ 08:27:28
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0