23j maj

ja, det har varit en väldigt bra helg vill jag lova!
i fredags vart det lite chill, jag och hanna skjutsade hem lite folk
härifrån, för att mamma hade bankfest!
så vart rätt sent för våran del.
--
i lördags var inte till en början sån rolig dag.
men far runt lite här och där på dagen.
var även till jasmina en sväng!
sen i lördagkväll så var det mat hos martin på schemat!
vi skulle vara nyktra var tanken, men så vart det inte!
vi började dricka. haha det slutade med iallafall med att jag, hanna och martin
åkte till nya området och härjade runt hos cajan!
kul hade vi det! så tack för det! =)
--
så gårdagen, var dock en lite seg dag!
man mådde som man förtjänade. men det var de lätt värt!
så vart inte så mycket vettigt gjort igår.
en sväng till jasmina ifår igen! :)
--
idag vart det körskolan, och det gick bra!
--
snart är det ju juni också, då händer de rätt mycket!
meeting i älvklarleby, jag fyller, philip tar studenten.
120 debut i heby ? får se hur det går med den saken!
--
nästa vecka är det skola igen då.
eller ja de blir väl inte många dagar i skolan nu förens det är sommarlov!
så ska inte klaga!
--
men de sämsta i sommar är väl att jag inte fixat något jobb.
men de får lösa sig.. sista sommarlovet i hela mitt liv ju ;)
--
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0