30 maj

på torsdag åker vi! det kommer bli grymt!
meeting i älvkarleby, med ett grymt bra gäng.
vad kan bli bättre då liksom?
..
det var ju skola idag igen, efter fyra veckors praktik.
men det gick bra.
inte så mycket och göra nu när det sommarlov, men de gör ju inget!
..
var och kollade på min fina kusin igår, det var ju bal.
alla var superfina!
nästa år är det vår tur.
..
det vankas körkort snart också. inte så långt kvar!
väntar på en kod, som kommer i veckan.
sen ska jag boka uppkörning och teorin.
..
och nu blir det en film tror jag, och sen försöka sova.
..
/F

Kommentarer
Postat av: H

wie, snart åker vi, mitt hjärta! galet kul ska vi haaaa :D och sen blir det allt en roadtrip när du fixat kortet :D <3

2011-05-31 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0