12 september

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
--
tiden går fort när man har roligt. September är det, och sommaren är över!
Det har den varit ett tag nu men iallafall.
Och skolan rullar på som vanligt! Sista året nu, sköönt de! säger man nu,
haha sen kommer man nog sakna skolan lite.
--
tävlat har jag gjort också, Div II första omgången i Håbo,
och vi kom tvåa, hur bra är inte vi?
Nu taggar vi till andra omgången som är i Östervåla 24e. 
Sen var jag i Västerås på rocklunda i lördags, och är nöjd över
den dagen, och hästen var väldigt fin! de är ju så de ska vara.
--
men nu blir det sängen, skola i morrn. lång dag ända till 15! haha..
Sen efter de blir de hem och städa rummet, sen är de hoppträning som gäller!
--
Världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0